2014. augusztus 6., szerda

» Facebook csoport «

Sziasztok! :))
Sajnos, most nem új résszel érkeztem, de ezt a címből is le lehetett következtetni!:D
Úgy döntöttem, hogy én is csinálni fogok egy csoportot a blognak! Szerintem így könnyebben megtudhattok dolgokat a bloggal kapcsolatban (pl. mikor lesz új rész, miért nem hoztam a kövi részt...)
Csatlakozzatok minél többen!^^

Facebook csoport
Btw elkezdtem egy 5sos-s one shot-ot, aki úgy gondolja, hogy érdemes lenne kirakni és szívesen elolvasná, azokat arra kérem, hogy ide kommentbe írjanak, és amint kész publikálni fogom (vagy nem, ez a ti döntésetek)!

Ha már ez egy ilyen bejegyzés lett, akkor megszeretném, köszönni, hogy ennyien támogadtok! Nagyon szoktam örülni a kedves kommentjeiteknek, mindig feldobja a napomat! Na de mint egy szónak is száz a vége, KÖSZÖNÖK MINDENT! ♥ ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése